xd

xd

sobota, 8 marca 2014

Women's Day + My Birthday!

Hej!Wszystkiego naj z okazji dnia kobiet!Na dzisiaj wszystko już przygotowałam!Tarta , truskawki z bitą śmietaną , PYCHA!Trzeba to tylko zrobić! xD 
Dodam wam nowy post wieczorem , a przy okazji MOJE URODZINY!
Mam d nich duuuuużo czasu ale już się nie mogę doczekać!Jeszcze jakieś 4 miesiące ale to nic!
Na moje urodziny też już wszystko no chyba prawie zaplanowałam!Wiem przynajmniej jaki chce tort!
Tort ..... W KSZTAŁCIE LUSTRZANKI!
Mam zamiar kupić lustrznkę , ale to może na urodziny bo chce zrobić remont mojego pokoiku!
Mam nadzieję że już niedługo dostanę długo wyczekiwaną lustrzakę i nagram filmik z koloni! Ale do tego długo czasu a pozatym odchodze od tematu.
A wy jak spędzicie dzień kobiet?Dostałyście kwiaty?A może czekoladę?Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za WSZYSTKIE komentarze! <3